loading

APEL – LIDL: Od svojih potrošača očekujemo solidarnost sa sugrađanima

https://www.ozonpress.net/drustvo/lidl-od-svojih-potrosaca-ocekujemo-solidarnost-sa-sugradjanima/

https://www.ozonpress.net/drustvo/lidl-od-svojih-potrosaca-ocekujemo-solidarnost-sa-sugradjanima/


Nekoliko puta do sada objavljivali smo fotografije nepropisno parkiranih automobila na parkingu prodajnog objekta LIDL u Čačku. Najčešće su u pitanju bila zauzimanja parking mesta obeleženih za vozila OSI i parkiranje vozila ispred ulaza u objekat ili na kolovozu predviđenog za kretanje automobila pored samog objekta.




Tim povodom obratili smo se nadležmnima u Kompaniji LIDL sa pitanjem šta će preduzeti povodom učestale pojave nepropisnog parkiranja na parkingu njihovog objekta u Čačku.

Iz Kompanije LIDL nam je stigao sledeći odgovor:

Kompanija Lidl je svesna neprijatne situacije u vezi sa parkiranjem ispred naše prodavnice u Čačku. Već neko vreme radimo na pronalaženju rešenja koje će biti u skladu sa našim načelima poslovanja – gde je kupac uvek na prvom mestu, kao i svim zakonskim propisima u Srbiji.
Mere koje kompanija Lidl Srbija preuzima su:

  1. Češći nadzor parking mesta sa posebnom namenom od strane kompanije koja je angažovana za obezbeđivanje objekta u celoj Srbiji, a posebna pažnja je poklonjena upravo timu koji radi u prodavnici u Čačku.
  2. U toku je izrada nove instrukcije postupanja obezbeđenja u navedenoj situaciji prema kojoj će pripadnici obezbeđenja postavljati obaveštenja na nepropisno parkirane automobile, i to:
    • na mestu za invalide
    • na ulazu u prodavnicu
    • u periodu van radnog vremena prodavnice

Lidl Srbija i ovom prilikom apeluje na potrošače da se ponašaju odgovorno i pridržavaju se smernica i oznaka na parkingu, te da svoje automobile parkiraju na adekvatan način i time pokažu, ne samo odgovornost u ponašanju, već i solidarnost sa svojim sugrađanima.
Srdačan pozdrav,
Herzlichen Gruß
Korporativne komunikacije
Unternehmenskommunikation

Nema razloga da sumnjamo da će odgovorni u LIDL-u pronaći adekvatan odgovor da nesavesni vozači brže uvide neprimerenost svojih postupaka.

U međuvremenu stigao nam je još jedan mejl iz organizacije OSI „Apel za pomoć“, sa vrlo kvalitetnim i razumnim predlogom i porukom –  „Moramo nekako pomoći kompaniji LIDL da reši problem parkinga za OSI osobe na nivou Srbije“.

Poštovani,

dobili smo mail iz Beograda gde se na jednom od LIDL-ovih parkinga dešava slična situacija kao na parkingu za OSI osobe u Čačku (i da ne ispadne da su Čačani poseban slučaj).  Beogradska  poslovnica, tj prodavnica, ima svega dva mesta za OSI i po slikama koje smo dobili deluje kao prekršaj.
Naime, nekako moramo pomoći kompaniji LIDL, ako je uopšte kompanija po standardima EU, da reši problem i da eventualno zaposli o trošku parking servisa gradova gde su poslovnice – PARKING OBEZBEĐENJE (neki naš predlog – da ne ispadne da sav teret ide na njih, jer sigurno nije lako kontrolisati toliki promet vozila, posebno vikendom).

POMOĆ

BeogradČačakLIDLozonpress

ЋИРИЛИЦА